جستجو محصول

آخرین محصولات

جک پارکینگ وی تو


نتایج 1 تا 2 از کل 2 نتیجه

جک وی تو کالیپسو Calypso 400


جک درب اتوماتیک کالیپسو وی تو مناسب برای درب هایی با هر ...

ریموت نور بالای دیپلمات


کیت نور بالای دیپلمات با نور بالا درب ها رو باز ...

جک پارکینگ وی تو

کمپانی وی تو v2

 

کمپانی وی تو در ایران بیش از ده سال است که سابقه دارد و محصولاتش از محبوبیت خاصی برخوردارهستند. ابتدا شرکت وی تو با جک درب اتوماتیک وی تو کالیپسو 400 وارد بازار ایران شد که توانست نظر بسیاری از فروشنگان این صنف را به خود جلب نماید. سپس مدل گلد Gold و جک درب اتوماتیک کالیپسو 500 را به بازار عرضه نمود. عمده فعالیت شرکت وی تو در ایران بر روی جک پارکینگی و درب اتوماتیک می باشد. شرکت وی تو ایتالیا در زمینه تولید موتور های کرکره برقی اتوماتیک نیز فعالیت دارد که به دلایل قیمتی و رقابتی بازار ایران، این موتورها به ایران وارد نمی شوند. البته کمپانی وی تو تنوع زیادی در دربهای اتوماتیک لولایی دارد، از جک پارکینگی وی تو کالیپسو گرفته تا جک های پارکینگی هیدرولیکی و جکهای زیر سطحی و لولایی که در این مقاله به بخشی از مهم ترین و پر فروش ترین آن ها اشاره داشتیم.

 

چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر در خصوص جک پارکینگ و انواع جک دارید از جک پارکینگی درب دیدن نمایید.

ویژگی های جک پارکینگ وی تو

قیمت رقابتی جک درب پارکینگ وی تو

کیفیت بالای قطعات و دوام فوق العاده محصولات

گارانتی دو ساله محصولات

 

جک وی تو اصل بخرید!

توجه داشته باشد که فیک جک درب پارکینگ وی تو جدیدا در بازار زیاد شده و کشور سازنده آن نیز ایران می باشد. اصل جک پارکینگی وی تو همانطور که می دانید متعلق به کشور ایتالیا می باشد. راه اول تشخیص اصل بودن درب اتوماتیک وی تو آرم V2 این محصول است که بر روی بدنه این درب بازکن حک شده است. تفاوت دیگر خلاص کن جک می باشد. محل خلاص کردن جک روی محصول اورجینال به صورت شش ضلعی و در محصول فیک به شکل چهارضلعی است. لازم به ذکر است جک پارکینگی که در ایران تولید می شود نیز جزو محصولات با کیفیت قابل قبول شمرده می شود اما به هر حال قابل مقایسه با همنوع اصل ایتالیایی خود نیست.

 

قیمت جک درب پارکینگ وی تو

شرکت وی تو سالهاست در ایران فعالیت مستمر دارد. حتی با وجود تحریم های سخت اتحادیه اروپا، صادرات جک درب پارکینگی وی تو به ایران متوقف نشد و همواره قیمت جک پارکینگی وی تو با وجود کیفیت بالای آن بسیار مناسب بوده است. شما می توانید در فروشگاه هوراد الکترونیک ، با کارشناسان جک درب پارکینگی مشورت کنید تا به راحتی نسبت به خرید جک وی تو ایتالیا اقدام کنید. شرکت وی تو به واسطه وارد کننده بودن بزرگ و معتبر در ایران، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب وارد می کند. قیمت جک پارکینگی وی تو مخصوصا درب اتوماتیک وی تو کالیپسو به قدری رقابتی است که بسیاری از رقیبان ایتالیایی را تحت تاثیر خود قرار داده و حتی با مدلهای داخلی هم رقابت می کند.

 

گارانتی و خدمات پس از فروش جک پارکینگی وی تو

همانطور که می دانید تعهدی که کمپانی در مقابل محصول تولیدی خود متقبل می شود گارانتی یا خدمات پس از فروش نام دارد. کمپانی وی تو نیز به دلیل اطمینانی که به محصول خود دارد برای رضایت مندی مشتریان مصرف کننده گارانتی 24 ماهه را مد نظر قرار داده است که البته مدت قابل قبولی به شمار می رود. ناگفته نماند که این مهم باید از سوی شرکت نصب کننده و یا فروشنده انجام پذیرد. بدیهی است در طی این دوره، تمامی خدماتی که شامل گارانتی این شرکت می شوند رایگان ارایه شوند.

 

فروش جک پارکینگی وی تو

جک پارکینگی وی تو، چند سالی است که برند اول فروش در ایران شده و با قیمت مناسب و کارایی زیاد سیستم هایش جای خود را در دل ایرانی ها باز کرده است. به طور کلی کاربران مصرف کننده به خاطر کیفیت ارایه شده توسط این جک پارکینگی و البته قیمت متناسب با این کیفیت استقبال خود را از محصولات وی تو نشان دادند و به نوعی جک پارکینگی وی تو را به عنوان برند محبوب خود می شناسند. امروزه بازار فروش باز هم برای جک پارکینگی وی تو نسبت به قیمت ارز و سایر جک های خارجی راضی کننده به نظر می رسد و این امر نشان از آن دارد که وی تو ایتالیا در مسیر درست قدم برداشته است.

 

نصب جک پارکینگی وی تو

در ابتدا برای نصب صفحه فلزی، یک پایه سیمانی که فاصله ۴۰ تا ۵۰ میلی متری داشته باشد را آماده کنید. کانالی برای دو لوله ی کابل ها که روی صفحه نمایشگر قرار می گیرد، فراهم کنید که به وسیله دو لنگه کنار دریچه که از قبل ایجاد شده است ثابت نگه داشته شود و یا با فرو بردن پره های مخصوص، درب را در زمین ثابت نگه دارید. موتور روی صفحه نمایشگر را به وسیله جعبه مهره های تعبیه شده، در دریچه ثابت نمایید. برای نصب ساختار ریلی نیز باید موتور را آزاد کنید و سپس درب را باز کرده و همه اجزا را روی آن نصب کنید. البته این مراحل اولیه نصب جک پارکینگی وی تو است که سعی کردیم تا حد توان به بررسی آن بپردازیم.

آموزش جامع و کامل نصب جک پارکینگ ایتالیایی GR و مدار CITY1EVO + نکات و تنظیمات در 14 فیلم

محصولات دیگر هوراد دیجیتال را با کلیک بر روی هر کدام مشاهده نمایید.

جک پارکینگ

ریموت نور بالا

چشمی دیجیتال

آرام بند

ریموت رسیور

برای پشتیبانی و خدمات پس از فروش جک درب اتوماتیک با شماره های 09904880477 و 02133929282 تماس حاصل نمایید.

اینماد